Palautukset ja hyvitykset
Palautukset ja hyvitykset
Peruuttamisoikeus
Sinulla on oikeus peruuttaa ostoksesi 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta ilman erityistä syytä.
Jos haluat käyttää peruuttamisoikeuttasi, ota meihin yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen support@arctiqo.se ennen peruuttamisajan päättymistä.
Jos peruutat ostoksen, palautamme koko maksamasi summan, mukaan lukien mahdolliset vakiotoimituskulut, 5–7 arkipäivän kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet palautetun tuotteen tai todisteen sen palauttamisesta.
Hyvitys suoritetaan samaa maksutapaa käyttäen, jota käytit oston yhteydessä (esim. Klarna tai korttimaksu).
Palautukset
Palautuksen hyväksymisen edellytyksenä on, että tuote on käyttämätön ja samassa kunnossa kuin vastaanotettaessa sekä alkuperäispakkauksessaan.
Kun olemme vastaanottaneet ja tarkistaneet palautuksen, lähetämme sähköpostivahvistuksen ja ilmoitamme, onko palautus hyväksytty vai hylätty.
Jos palautus hyväksytään, hyvitys käsitellään automaattisesti ja maksetaan tilillesi 5–7 arkipäivän kuluessa.
Huomioithan, että pankistasi tai maksupalveluntarjoajastasi (esim. Klarna) riippuen hyvityksen näkymisessä voi kestää muutama lisäpäivä.
Myöhästyneet tai puuttuvat hyvitykset
Jos et ole vielä saanut hyvitystäsi:
-
Tarkista pankkitilisi uudelleen.
-
Ota yhteyttä luottokorttiyhtiöösi – joskus hyvityksen näkymisessä kestää hetken.
-
Ota yhteyttä pankkiisi – käsittelyssä voi olla viivettä ennen kuin hyvitys näkyy tililläsi.
Jos olet tehnyt kaiken tämän eikä hyvitystä vieläkään näy, ota meihin yhteyttä sähköpostitse: support@arctiqo.se.
Vaihdot
Vaihdamme tuotteita ainoastaan, jos ne ovat viallisia tai vahingoittuneita.
Jos haluat vaihtaa tuotteen samaan tuotteeseen, ota meihin yhteyttä sähköpostitse tai käytä yhteydenottolomakettamme.
Palautuskulut
Asiakas vastaa yleensä palautuskustannuksista, ellei tuote ole virheellinen tai vahingoittunut.
Ota meihin yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen support@arctiqo.se aloittaaksesi palautuksen – lähetämme sinulle ohjeet sähköpostitse mihin osoitteeseen palautus tulee lähettää.
Den här texten är redo att klistras in i din Shopify-sida “Palautukset ja hyvitykset”.
Vill du att jag också gör en engelsk version (så du kan ha alla tre språk på plats för Klarna-granskningen)?