Palautukset ja hyvitykset

Hyvitykset

Useimpien tuotteiden osalta, epätodennäköisessä tapauksessa että tuotteesi on viallinen, voit palauttaa sen meille hyvitystä tai vaihtoa varten 30 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta.

Palautuksen edellytyksenä on, että tuote on käyttämätön ja samassa kunnossa kuin vastaanottaessasi sen. Tuotteen on myös oltava alkuperäispakkauksessaan.


Palautukset

Kun olemme vastaanottaneet ja tarkistaneet palautuksesi, lähetämme sinulle sähköpostivahvistuksen, että olemme vastaanottaneet palautetun tuotteen.

Ilmoitamme sinulle myös, onko palautuksesi hyväksytty vai hylätty.

Jos palautus hyväksytään, hyvityksesi käsitellään ja summa palautetaan automaattisesti luottokortillesi tai alkuperäiselle maksutavallesi tietyn ajan kuluessa.


Myöhästyneet tai puuttuvat hyvitykset

Jos et ole vielä saanut hyvitystäsi:

  1. Tarkista ensin pankkitilisi uudelleen.

  2. Ota yhteyttä luottokorttiyhtiöösi – joskus hyvityksen näkymisessä kestää hetken.

  3. Ota yhteyttä pankkiisi – käsittelyssä voi olla viivettä ennen kuin hyvitys näkyy tililläsi.

Jos olet tehnyt kaiken tämän eikä hyvitystä vieläkään näy, ota meihin yhteyttä chatin kautta tai sähköpostitse: support@arctiqo.se


Vaihdot

Vaihdamme tuotteita ainoastaan, jos ne ovat viallisia tai vahingoittuneita.

Jos haluat vaihtaa tuotteen samaan tuotteeseen, ota meihin yhteyttä sähköpostitse tai käytä yhteydenottolomakettamme.


Palautuskulut

Ota meihin yhteyttä sähköpostitse support@arctiqo.se palautuksen aloittamiseksi.

Annamme sinulle sähköpostitse ohjeet, mihin osoitteeseen palautus tulee lähettää.